Виступи

Целуйко Ганна Миколаївна, вчитель інформатики ШНВК: зош І-ІІІ ступенів №9-ДНЗ, вчитель спеціаліст. 

Критично-аналітичний огляд науково-методичної літератури та електронних посібників


Пата Олена Іванівна, вчитель інформатики Шосткинської гімназії, старший вчитель

Дидактично-методичні рекомендації викладання інформатики (програмування) у 8-х класах


Соколик О. М. Методичні рекомендації викладання інформатиики у 5 класі 2016-2017 н.р. 


Целуйко Г.М. Медіакультура педагога та учнів


10.04.2014 

Максименко Л.І., методоб'єднання, майстер-клас

09.01.2014

Вебінар, як основа побудови якісно-орієнтованого освітнього середовища

вебінар from Ирина Слуцкая

Інноваційна культура вчителя інформатики


Роспорядження КМУ  выд 08.04.2015 № 338-р "Про затвердження плану заходів з підтримки розвитку індустрії програмної продукції на 2015 рік"

1 комментарий:

  1. Виступ 09. 01.2014 року. Я так роблю.
    Коненко Л. В. Вчитель фізики та астрономії, інформатики.
    Вчитель вищої категорії, стаж роботи 30 років. Інформатику викладаю з 2009-2010 навчального року.
    З 11 червня по 20 грудня 2013 року пройшла курси підвищення кваліфікації за спеціальністю вчитель інформатики.
    В цьому році учні школи брали участь у конкурсі «Бобер» та міській олімпіаді з інформаційних технологій.
    На уроках інформатики використовую інтерактивні технології колективно-групового навчання. Метод «Навчаючись - учусь» використовую при виконанні практичної роботи учнів за комп'ютером. Цей метод дає можливість учням взяти участь у передачі своїх знань однокласникам.
    Змінивши слова великого китайського педагога можна сказати:
    Те, що я чую, я забуваю.
    Те, що я бачу й чую, я трохи пам'ятаю.
    Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти.
    Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок.
    Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.
    Перед виконанням учнями практичної роботи даю вказівки, щодо виконання роботи. На кожний комп'ютер роздаю завдання, які повинні виконати учні. Якщо за комп'ютером працюють двоє: один учень, другий вчитель. Після виконання завдання, учні міняються ролями. Таким чином, всі учні стають активними учасниками навчального процесу, тобто і працюють за комп'ютером і навчають – передають знання. Вчитель контролює цей процес.
    Для перевірки знань учнів розробила дидактичні матеріали з тем: „Комп’ютерна графіка”, „Вступ. Інформація та інформаційні процеси. Інформаційна система” у вигляді фільму.

    ОтветитьУдалить